SOC-ADA 2022 PER A DONES QUE VISQUIN A MUNICIPIS DE MENYS DE 30.000 HABITANTS
Requisits d’accés…
Dones prioritàriament desocupades i preferentment de municipis de menys de 30.000 habitants.
Inscrites a les Oficines de Treball del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
Objectiu general: Adquirir els coneixements necessaris per poder treballar de manera efectiva el tractament de textos de Word, així com els coneixements necessaris per prevenir els atacs de la xarxa en els equips informàtics.
Continguts que conformen el curs:
WINDOWS+ WORD INICIACIÓ
1. Components de l’ordinador.
2. L’escriptori: Botons, carpetes, arxius, menús.
3. Barra de tasques: botons i menús.
4. Diferents barres d’eines: Estat, eines i àrea de treball.
5. Unitats de l’ordinador: disquet, dic dur, CD rom.
6. Explorador de Windows: Ús de l’ordinador.
7. Millora de rendiment: Com alliberar espai ens disc, skandisk, desfragmentador, assistent de manteniment.
8. Word: conceptes bàsics.
9. Operacions amb paràgrafs.
10. Aspecte del document: alineació, font, color, bordes, ombrejat, vinyetes, tabulacions, sangria.
PROTECCIÓ D’EQUIPS A LA XARXA
1. La necessitat de protegir-se a la Xarxa..
2. Possibles perills. Virus informàtics.
3. Les solucions: antivirus.
4. Altres conceptes sobre seguretat informàtica: Firewall, Spam, Phising.
5. Actualitzacions del software.
- DATA INICI: 06/03/2023
- DATA FI: 27/03/2023
- HORARI: DILLUNS, DIJOUS I DIVENDRES DE 15.30 a 19.30H
- DURADA TOTAL DEL CURS: 40 Hores
Aquestes actuacions estan subvencionades pel SOC i es financen amb càrrec als fons procedents Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU
Documentació que cal aportar:
Fotocòpia del DNI, de la tarja de l’atur, acreditació formativa i laboral, CV i una foto mida carnet.
Demanar més informació
Docent:
Josep Carbonell Tarruella
Tècnic especialista en informàtica de gestió. Certificat en la docència de la formació professional .Certificat Microsoft Office Specialist. Instructor per Cisco Systems&Hewllet Packard. Compta amb una llarga experiència empresarial en el sector de la gestió informàtica tant com a programador, com en hardware i software. Expert docent en formació ocupacional i formació a les empreses des de fa més de 20 anys.