ADREÇAT A TREBALLADORS OCUPATS I NO OCUPATS
• Requisits d’accés…
Dones prioritàriament desocupades i preferentment de municipis de menys de 30.000 habitants.
Inscrites a les Oficines de Treball del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
• Objectiu general:
Elaborar documents mitjançant l’aplicació ofimàtica de processador de textos; gestionar taules, gràfics, organigrames i diagrames; crear referències als documents; utilitzar documents mestres i macros; combinar correspondència;
treballar amb altres aplicacions i distribuir documents des dHTML.
Adquirir els coneixements necessaris per treballar amb les operacions bàsiques i funcions habituals dels fulls de càlcul Excel que conté l’aplicació Microsoft office.
Aplicació i disseny de funcions avançades d’Excel, treball amb dades externes i interconnexió d’Excel i Access.
Adquirir coneixements sobre les utilitats avançades de Microsoft Access i treballar amb camps, relacions, importar, vincular i combinar correspondència.
• Continguts que conformen el curs:
MS WORD AVANÇAT 40hores
INSERTAR Y MODIFICAR ELEMENTS EN DOCUMENTS
TREBALL AVANÇAT EN DOCUMENTS
GESTIÓ AVANÇADA DE DOCUMENTS
MS EXCEL BÀSIC I AVANÇAT 40 hores
CONCEPTS BÀSICS. INTRODUIR DADESS EN LES CEL.LES
OPERACIONS AMB LLIBRES DE TREBALL
EDICIÓ SOBRE CEL.LES, FILES I COLUMNES. FORMATS FÒRMULES, FUNCIONS I GRÀFICS
BASES DE DDES. FORMULARIS. ESTRUCTURES DE CONTROL. ANÀLISI DE DADES.
SOLVER PLANTILLES. DADES EXTERNES. RANGS. INSERCIÓ OBJECTES.
MS ACCESS AVANÇAT 40 hores
OPTIMITZACIÓ DE LA INFORMACIÓ EN ACCESS.
FORMULARIS I INFORMES
CONSULTES, MACROS I INTERNET
• DATA INICI: 22/01/2024
• DATA FI: 22/02/2024
• HORARI: de dilluns a divendres de 15.00 a 20.00h
• DURADA TOTAL DEL CURS: 120 Hores
• DOCENT: Josep Carbonell Tarruella
Aquestes actuacions estan pendents de subvenció pel SOC i es financen amb càrrec als fons procedents Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU
“Cursos cofinançats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu, i finançats pel Ministerio de Trabajo y Economia Social – Servicio Público de Empleo Estatal”.
Documentació que cal aportar:
CV, fotocòpia del DNI, de la targeta de l’atur, acreditació formativa i laboral i una foto mida carnet.
Pla de recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – Next GenerationEU
Demanar més informació
Docent:
Maria Mateu
Graduada en Comunicació amb més de 10 anys d’experiència com a formadora, la seva especialitat es troba en àrees com el màrqueting digital, l’orientació laboral i, especialment, l’ofimàtica i les tecnologies de la informació i comunicació (TIC). La seva dedicació persistent amb la informàtica l’ha portat a aprofitar amb eficàcia recursos com programari, aplicacions i les últimes tecnologies tant en el seu dia a dia com professionalment.
A més, ha completat estudis específics en Orientació Laboral i Mediació Laboral, fet que li proporciona una perspectiva integral a la seva experiència formativa. Ha gestionat cursos ocupacionals per a persones aturades, treballadors i autònoms, així com programes PFI per a joves. En la seva trajectòria, ha abordat temes diversos com Community Manager, Personal Branding, Gestió de Màrqueting i Comunicació, Recursos Humans, Ofimàtica avançada, ACTIC Mitjà, Photoshop, Posicionament SEO i Habilitats Comunicatives.
La seva experiència s’estén a àrees addicionals, incloent-hi disseny web, gestió de xarxes socials i assessorament empresarial. Destaca per la capacitat de transmetre coneixements de manera pràctica, adaptant-se a les necessitats específiques de cada grup. A més, ha contribuït al desenvolupament de cursos centrats en l’ús efectiu de les TIC i la certificació ACTIC.
Es caracteritza per transmetre coneixements de manera pràctica i adaptar-se a les necessitats específiques de cada grup. El seu enfocament cerca impactar positivament en la trajectòria laboral dels alumnes, tot fomentant l’ús efectiu de les noves tecnologies.