FORMACIÓ CONTÍNUA
Amb aquest curs aconseguireu…
Conèixer el funcionament del cervell dels col.laboradors i col.laboradores d’un equip per tal d’assolir objectius diferencials i transformar a les persones a nivell professional i personal.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
– Aprendre les bases cerebrals en les diferents funcions implicades en els equips (atenció i percepció,
memòria, aprenentatge, creativitat, presa de decisions, gestió de conflictes…).
– Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en la gestió i potenciació dels equips.
– Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en el propi autolideratge.
CONTINGUTS:
1. EL LIDERATGE EN EL S.XXI (CARACTERÍSTIQUES I NECESSITATS): Recursos neuronals des de el neurolideratge.
2. INTRODUCCIÓ A LES BASES I ESTRUCTURES CEREBRALS IMPLICADES EN EL LIDERATGE: La triada cerebral. Els lòbuls cerebrals i funcions diferenciades. Les neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors. Especialització hemisfèrica i deslocalització funcional. Predominància cerebral. Teoria de Benzinger i aplicació als membres de l’equip.
3. APLICACIÓ PRÀCTICA DEL NEUROLIDERATGE: Neuroaprenentatge i neuroplasticitat. Ones cerebrals associades a l’aprenentatge i potenciació de les mateixes. Les emocions, l’aprenentatge organitzatiu i l’hipocamp. Eines pràctiques per desenvolupar el neuroaprenentage a la organització. La creativitat. Les bases cerebrals de la creativitat. El procés creatiu. Model C.R.E.A.T.E.S. Potenciació de la creativitat en l’equip des d’una vessant neuro. L’equilibri cerebral. Sincronització d’hemisferis cerebrals per assolir el benestar personal i professional, aplicació en els equips. Eines per sincronitzar els hemisferis. Millora del rendiment cerebral en els equips. Gestió de l’estrès, higiene del son, alimentació, exercici físic, aprenentatge cognitiu. La felicitat a l’empresa i les seves conseqüències a nivell cerebral. Les emocions i el neurolideratge. Reaccions químiques emocionals. Eines de gestió emocional fonamentades en les reaccions cerebral. Eines d’autogestió emocional que provoquen canvis cerebrals i conductuals.
HORARI : Dissabtes de 09.00h a 14.00h
DATA INICI: 04/02/2023
DATA FI: 11/03/2023
DURADA: 30h
INSCRIPCIÓ:
Podeu fer la inscripció al nostre centre de manera presencial aportant tota la documentació requerida o fer la inscripció online seguint aquests pasos:
Envia’ns la fitxa d’inscripció ( Annex 1 ) emplenats amb totes les dades + fotocòpia DNI + fotocòpia última nòmina ( si ets treballador), últim rebut d’autònom ( si ets autònom) o demanda ocupació renovada ( si ets aturat) + Currículum vitae
Envia tota la documentació a info@ceop.es i us anirem confirmant la plaça al curs per ordre d’arribada de sol·licituds.
Recordeu que: aquests cursos són prioritaris per a persones treballadores en Règim General i/o Autònoms. Els treballadors de l’Administració Pública i els desocupats tenen places molt limitades ( consulteu al centre per més informació 977252324).
Alguns cursos són MF de Certificats de Professionalitat, per tant en aquests casos també es demanarà còpia de la formació acadèmica ( consulteu al centre al moment de la inscripció).
La modalitat del curs ( presencial o online) dependrà de la situació de restriccions del COVID-19 del moment d’inici del curs.
SUBVENCIONAT PEL CONSORCI PER A LA FORMACIÓ CONTÍNUA DE CATALUNYA I EL FONS SOCIAL EUROPEU
Demanar més informació
Docent:
Ramón Rodríguez
Fundador i Trainer certificador de l’ICPNL. Director de l’ Institut Català de Programació Neurolingüística (ICPNL). Director de NLPtrack i responsable de l’àrea de formació. Trainer i Master en Programació Neurolingüística. Formador i desenvolupador de programes de formació. Especialista en Hipnosi Ericksoniana i Epistemoleg. Coach Generatiu per la IAGC amb Robert Dilts i Stephen Gilligan. Licensed Conversational Change Specialist per la Society of NLP del Dr. Richard Bandler. Membre de l’Associació Espanyola de Lingüística Aplicada.
Actualment és el director de l’Institut Català de Programació Neurolingüística, amb seu a Tarragona, una organització destinada a la divulgació, la investigació i la formació en eines de comunicació i de gestió emocional i relacional, enfocades al dia a dia personal i també professional.