VOLS TREBALLAR DE DOCENT A CEOP ?
REQUISITS
- Experiència d’un any en impartició de classes
- Formació i/o experiència formativa acreditativa en l’especialitat
- Disponibilitat matí i tarda
- Incorporació immediata
- Capacitat per a impartir classes dinàmiques i participatives
CERCA DE PERSONAL
Les empreses que necessiten cobrir un lloc de treball poden demanar informació al nostre centre, des d’on es trametrarà l’oferta. L’empresa ha de facilitar el perfil professional del candidat que s’ajusti més a les seves necessitats (indicar-ho en el comentari del formulari).
Una vegada introduïda l’oferta de treball es produeix la selecció i es proporciona a l’empresa un petit resum dels currículums professionals dels candidats més adequats, per a que es faci la selecció definitiva.
ACOLLIR ALUMNES EN PRÀCTIQUES
Moltes de les accions formatives que es desenvolupen al centre tenen programades pràctiques a les empreses. Aquestes es poden portar a terme sempre que hi hagi un organisme públic que les recolzi, en el nostre cas el Servei d’Ocupació de Catalunya o Departament d’Ensenyament.
L’acolliment d’alumnes en pràctiques no implica l’existència de cap tipus de relació laboral entre els alumnes i l’empresa signant, i és el centre qui subscriu la pòlissa d’accidents a favor de l’alumne/a.
És per això que creiem que aquest acolliment és una bona ocasió per l’empresa per poder tenir una persona que pugui donar suport en les tasques pròpies del lloc de treball adequat al perfil de l’alumne i d’aquesta manera conèixer-la sense que això impliqui com ja hem comentat una relació laboral des del primer moment.
ESPECIALITATS
Disposem cada any d’alumnes en pràctiques de diverses especialitats i perfils professionals:
RECEPCIÓ EN ALLOTJAMENTS
HORES DE PRÀCTIQUES: 120 HORES
TASQUES: Analitzar la funció i el procés de planificació empresarial o institucional i definir plans que siguin adequats per a unitats d’informació o distribució d’oferta turística.
Analitzar la gestió i el control pressupostaris en el marc de les agències de viatges, altres distribuïdors turístics i entitats d’informació turística, identificar costos i elaborar pressupostos econòmics que permetin establir programes d’actuació.
Analitzar estructures organitzatives i funcionals pròpies de diferents tipus de distribuïdors turístics i entitats d’informació turística i el seu entorn de relacions internes i externes, i justificar estructures organitzatives i tipus de relacions adequades a cada tipus d’empresa o entitat.
Analitzar els mètodes per definir llocs de treball i seleccionar personal apropiats per a empreses de distribució i entitats d’informació turístiques, i comparar-los críticament.
Analitzar les funcions d’integració i direcció de personal, utilitzant les tècniques aplicables en unitats d’informació i distribució turístiques.
VENDA DE SERVEIS I PRODUCTES TURÍSTICS
HORES DE PRÀCTIQUES: 120 HORES
TASQUES: Analitzar els processos administratius de reserva, aplicant-hi els procediments i les operacions idonis per a la posada en pràctica.
Aplicar tècniques de venda, habilitats de comunicació i atenció al client d’ús comú en establiments d’allotjament, a fi de satisfer-ne les expectatives i materialitzar futures estades.
Analitzar els procediments de gestió de la informació en la recepció, explotant les aplicacions informàtiques pròpies i justificant-ne la utilització en els diferents tipus d’allotjaments.
Desenvolupar els processos de gestió de cobraments i facturació, aplicant-hi els procediments i les operacions idonis per realitzar-los.
Consultar el servei de seguretat propi d’establiments d’hostalatge.
Observar l’aplicació de tècniques de direcció i integració de personal aplicables en departaments de l’àrea d’allotjament.
Col·laborar en la realització de controls de qualitat de determinats serveis i productes d’hoteleria i turisme i col·laborar en l’avaluació dels resultats obtinguts.
Comunicar-se oralment amb un o diversos interlocutors en anglès estàndard, expressant i interpretant amb fluïdesa, missatges mitjanament complexos en diferents situacions, formals i informals, pròpies dels serveis turístics.
Participar en els processos de treball de l’empresa, seguint les normes i instruccions establertes en el centre de treball.
PFI - AUXILIAR EN ACTIVITATS D’OFICINA I SERVEIS ADMINISTRATIUS
HORES DE PRÀCTIQUES: 200 HORES
TASQUES: Realitzar el tractament documental relatiu als procediments administratius de l’activitat empresarial.
Formalitzar la documentació corresponent al procés administratiu de compra i venda, utilitzant les aplicacions informàtiques estàndard i/o específiques de l’organització.
Formalitzar la documentació corresponent a la gestió administrativa de tresoreria, utilitzant les aplicacions informàtiques estàndard i/o específiques de l’organització.
Formalitzar la documentació corresponent a les activitat de suport administratiu de recursos humans, utilitzant les aplicacions informàtiques estàndard i/o específiques de l’organització.
Registrar, classificar i arxivar la documentació i correspondència. Rebre, filtrar, reproduir i transmetre informació oral i escrita. Classificar, registrar i arxivar documentació. Introduir dades en terminals informàtics.
Col·laborar en l’organització del lloc de treball en funció dels objectius de gravació adaptant el procés a les normes en matèria de seguretat i salut laboral, a fi de realitzar la gravació de dades i texts amb eficiència i evitar riscos i problemes per a la salut.
Gravar dades i texts seguint les instruccions rebudes i assegurant una correcta gravació amb el menor temps possible. Assegurar la correcció de les dades i texts gravats verificant-los amb els originals.
Col·laborar en la recepció, atenció i informació al client i públic en general. Rebre i atendre al client en diferents situacions: recepció, vendes, peticions d’informació tant en comunicació directa com telefònica. Identificar i satisfer les necessitats del client d’acord amb l’oferta de l’organització. Escoltar i resoldre, en el marc de les seves responsabilitats, les reclamacions dels clients. Mantenir ordenada i actualitzada la informació per tal d’orientar i informar correctament als clients.
PFI - AUXILIAR EN COMERÇ I ATENCIÓ AL PÚBLIC
HORES DE PRÀCTIQUES: 200 HORES
TASQUES: Realitzar les operacions auxiliars de la venda. Col·laborar en l’organització i gestió del magatzem, aplicant les directrius rebudes. Intervenir en la implantació i animació del punt de venda, seguint les instruccions que se li han donat.
Aplicar les tècniques d’empaquetat i embalat, seguint criteris definits. Col·laborar en l’atenció als clients i públic en general.
Proporcionar directa o telefònicament la informació requerida pel client/consumidor/usuari en cadascuna de les consultes realitzades, tant en català com en castellà.
Operar degudament amb sistemes d’organització i gestió de la informació. Intervenir en el procés de gestió de la qualitat, transmetent les informacions que se li sol·licitin.
Col·laborar en la venda de productes. Confeccionar els documents bàsics derivats de la venda, aplicant la normativa vigent. Aplicar les tècniques bàsiques de venda, atenent als diferents canals de comercialització. Realitzar els càlculs derivats d’operacions de venda definides, aplicant les fórmules comercials bàsiques adequades. Realitzar les operacions de registre i cobrament en la venda, manejant adequadament els equips disponibles.