ADREÇAT A TREBALLADORS OCUPATS I NO OCUPATS
En aquest curs coneixereu…
Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables redefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent a criteris de qualitat definits per l’organització.
Àmbit professional, sectors productius i sortides laborals de l’acció formativa…
Aquest professional exerceix la seva activitat en l’àrea d’administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant pública com privada, realitzant les funcions a instància d’un responsable superior qui, depenent del grau de desenvolupament de la mateixa, pot ser una única persona o el responsable de cada un dels departaments -comercial, tresoreria, comptabilitat, Recursos Humans- o aquelles persones en què aquests deleguin. També podrà desenvolupar la seva activitat en assessories laborals, gestories i / o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i d’assegurances.
Mòduls formatius que conformen el curs:
FCO MÒDUL DE FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA (40H)
MF0233_2 OFIMÀTICA (190H)
UF0319 SISTEMA OPERATIU, RECERCA DE INFORMACIÓ:INTERNET/INTRANET I CORREU ELECTRÒNIC (30H
UF0320 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE TRACTAMENT DE TEXTOS (30H)
UF0321 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE FULLES DE CÀLCUL (50H)
UF0322 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE BASES DE DADES (50H)
UF0323 APLICACIONS INFORMÀTIQUES PER A PRESENTACIONS GRÀFIQUES (30H)
MF0973_1 ENREGISTRAMENT DE DADES (90H)
MF0978_2 GESTIÓ D’ARXIUS (60H)
MF0976_2 OPERACIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS (160H)
UF0349 ATENCIÓ AL CLIENT EN EL PROCÉS COMERCIAL (40H)
UF0350 GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL PROCÉS COMERCIAL (80H)
UF0351 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE LA GESTIÓ COMERCIAL (40H)
MF0980_2 GESTIÓ AUXILIAR DE PERSONAL (90H)
MF0979_2 GESTIÓ OPERATIVA DE TRESORERIA (90H)
MF0981_2 REGISTRES COMPTABLES (120H)
UF0515 PLA GENERAL DE COMPTABILITAT(90H)
UF0516 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE CONTABILITAT (30H)
MP0111 PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS (80H)
DATA FI TEORIA: 26/09/2024
HORARI: DILLUNS A DIVENDRES 9.00-14.00H
DURADA TOTAL DEL CURS: 40H FC + 800 H teoria + 80H Pràctiques Professionals no laborals
Aquesta actuació està impulsada y subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional i del Servei públic d’Ocupació Estatal (SEPE)
Documentació que cal aportar:
Documentació que cal aportar: fotocòpia del DNI, de la tarja de l’atur, acreditació formativa i laboral, CV i una foto mida carnet.
Demanar més informació
Docent:
Francisco José Vázquez Fernández
Tècnic Superior en administració de sistemes informàtica i noves tecnologies. CCNA Cisco Systems,Miicrosoft Certified Systems Engineer MCSE. Amb més de 27 anys d’experiència laboral com a dissenyador web, administrador de sistemes i CEO. Systemso SL, Vilatel SL, Dafquest SL. Amb més de 9 anys d’experiència docent impartint formació ocupacional i continua en les especialitats d’Informàtica i Activitats de gestió administrativa a diferents centres de formació col·laboradors del SOC. En el nostre centre ha impartit amb èxit diversos certificats de professionalitat.