ADREÇAT A TREBALLADORS OCUPATS I NO OCUPATS
En aquest curs coneixereu…
Com rebre i processar les comunicacions internes i externes. Com realitzar les gestions administratives del procés comercial. Com introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència. Com gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic. Com comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d’usuari independent llindar B1 (equivalent a intermedi) en les activitats de gestió administrativa en la relació amb el client. Com utilitzar les aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació. Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d’actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicar-hi els procediments interns i la normativa vigent.
Àmbit professional, sectors productius i sortides laborals de l’acció formativa…
Aquest professional desenvolupa la seva activitat per compte d’altri, en qualsevol empresa o entitat del sector privat o públic, principalment en un departament comercial, un departament de compres i/o magatzem, o en un servei de recepció, registre, atenció de reclamacions o atenció postvenda, i realitza les funcions a instàncies d’un responsable superior. Està present en tots els sectors productius, així com en l’Administració pública, i destaca pel seu alt grau de transectorialitat.
Mòduls que conformen el curs:
MF0233_2 OFIMÀTICA (190H)
UF0319 SISTEMA OPERATIU, RECERCA DE INFORMACIÓ:INTERNET/INTRANET I CORREU ELECTRÒNIC (30H)
UF0320 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE TRACTAMENT DE TEXTOS (30H)
UF0321 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE FULLES DE CÀLCUL (50H)
UF0322 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE BASES DE DADES RELACIONALS (50H)
UF0323 APLICACIONS INFORMÀTIQUES PER A PRESENTACIONS GRÀFIQUES D’ INFORMACIÓ (30H)
MF0977_2 LLENGUA ESTRANGERA PROFES. PER A LA GESTIÓ ADM. EN LA RELACIÓ AMB EL CLIENT (90H)
MF0973_1 ENREGISTRAMENT DE DADES (90H)
MF0978_2 GESTIÓ D’ARXIUS (60H)
MF0975_2 TÈCNIQUES DE RECEPCIÓ I COMUNICACIÓ (90H)
MF0976_2 OPERACIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS (160H)
UF0349 ATENCIÓ AL CLIENT EN EL PROCÉS COMERCIAL (40H)
UF0350 GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL PROCÉS COMERCIAL (80H)
UF0351 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE GESTIÓ COMERCIAL (40H)
MP MÒDUL DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS (120H)
• DATA INICI: 13/12/2023
• DATA DE FI TEORIA : 22/07/2024
• HORARI: DILLUNS A DIVENDRES 9.00-14.00H
• DURADA TOTAL DEL CURS: 40H FC + 680H teoria + 120H Pràctiques Professionals no laborals
Aquesta actuació està impulsada y subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional i del Servei públic d’Ocupació Estatal (SEPE)
Documentació que cal aportar:
Documentació que cal aportar: fotocòpia del DNI, de la tarja de l’atur, acreditació formativa i laboral, CV i una foto mida carnet.
Demanar més informació
Docent:
Sergi Bonet Ferran
Diplomat en ciències econòmiques i empresarials, compta amb el certificat de docència de formador de formadors del Servei d’ocupació de Catalunya, Amplia experiència laboral en el sector del màrketing. Fa uns 24 anys que es dedica a aquest sector com a responsable de màrketing a grans empreses, inbound màrqueting, presentación de productes, desenvolupament de marca i producte. És formador d’empresa i formador expert en formació professional de les famílies d’administració i Comerç. En el nostre centre ha impartit amb èxit diversos certificats de professionalitat.