ADREÇAT A TREBALLADORS OCUPATS I NO OCUPATS
En aquest curs coneixereu…
Realitzar la gestió administrativa de les activitats vinculades a l’administració de recursos humans i de la informació que en deriva en el marc d’una organització, d’acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la legislació vigent.
Àmbit professional, sectors productius i sortides laborals de l’acció formativa…
Àrea d’administració i gestió de recursos humans.
Empresa pública o privada. Assessories laborals. Gestories.
En PIME i microempresa assumeix totes les competències de la qualificació. En gran empresa és possible trobar llocs de treball referits a una sola unitat de competència de les que configuren la qualificació.
Aquesta qualificació es pot desenvolupar per compte d’altri i per compte propi.
Mòduls formatius que conformen el curs:
FCO FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA (40H)
MF0237_3: GESTIÓ ADMINISTRATIVA DE PERSONAL (210H)
UF0341 CONTRACTACIÓ LABORAL (60H)
UF0342 CÀLCUL DE PRESTACIONS DE LA SEGURETAT SOCIAL (30H)
UF0343 RETRIBUCIONS SALARIALS, COTITZACIÓ I RECAPTACIÓ (90H)
UF0344 APLICACIONS INFORMÀTIQUES D’ADMINISTRACIÓ DE RECURSOS HUMANS (30H)
MF0233_2: (TRANSVERSAL) OFIMÀTICA (190H)
UF0319 (TRANSVERSAL) SISTEMA OPERATIU, CERCA DE LA INFORMACIÓ: INTERNET/INTRANET I CORREU ELECTRÒNIC (30H)
UF0320 (TRANSVERSAL) APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE TRACTAMENT DE TEXTOS (30H)
UF0321 (TRANSVERSAL) APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE FULLS DE CÀLCUL (50H)
UF0322 (TRANSVERSAL) APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE BASES DE DADES RELACIONALS (50H)
UF0323 (TRANSVERSAL) APLICACIONS INFORMÀTIQUES PER A PRESENTACIONS: GRÀFICS D’INFORMACIÓ (30H)
MF0238_3: GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS (150H)
UF0345 SUPORT ADMINISTRATIU A LA GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS (60H)
UF0346 COMUNICACIÓ EFECTIVA I TREBALL EN EQUIP (60H)
UF0044 FUNCIÓ DEL COMANDAMENT INTERMEDI EN LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
MF0987_3: (TRANSVERSAL) GESTIÓ DE SISTEMES D’INFORMACIÓ I ARXIU (90H)
UF0347 (TRANSVERSAL) SISTEMES D’ARXIU I CLASSIFICACIÓ DE DOCUMENTS (30H)
UF0348 (TRANSVERSAL) UTILITZACIÓ DE LES BASES DE DADES RELACIONALS EN EL SISTEMA DE GESTIÓ I EMMAGATZEMATGE DE DADES (90H)
MP0078: MÒDUL DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS DE GESTIÓ INTEGRADA DE RECURSOS HUMANS (120h)
DATA INICI: 02/09/2024 MF0987_3_Gestió de sistemes d’informació i arxiu (120h)
DATA FI TEORIA: 07/10/2024
HORARI: DILLUNS A DIVENDRES 09.00-14.00H
DURADA TOTAL DEL CURS: 40H FC + 640H de teoria + 120H Pràctiques Professionals no laborals
Aquesta actuació està impulsada y subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional i del Servei públic d’Ocupació Estatal (SEPE)
Documentació que cal aportar:
Documentació que cal aportar: fotocòpia del DNI, de la tarja de l’atur, acreditació formativa i laboral, CV i una foto mida carnet.
Demanar més informació
Docent:
Lidia Sampietro Rodríguez
Llicenciada en Dret i amb més d’11 anys d’experiència docent impartint formació contínua, formació d’empresa privada, formació ocupacional de les àrees: Dret Civil, Dret Mercantil, Dret Laboral, Dret Administratiu-Turístic, Dret Fiscal i Gestió de Personal, Dret Sindical, Seguretat Social i Dret del Treball, Relacions Laborals, Prestacions i confecció de nòmines, assegurances socials, etc. Exerceix actualment com assessora laboral i comptable del Il·lustre Col·legi Oficial d´Infermeres i Infermers de Tarragona, advocada col·laboradora al despatx JJL ASSESSORS, S.C.P, portant temes laborals de diferents empreses (altes, baixes a la SS, contractes laborals, nòmines, quitances, assegurances socials, acomiadaments, jubilacions, etc.). Al nostre centre ha treballat com a docent de formació ocupacional en els MF Comptabilitat, Tresoreria i RRHH del CP2 Activitats de Gestió Administrativa. També com a docent de formació contínua en els cursos Nòmines i SS nivell 1 i nivell 2, Prestacions de la Seguretat Social i com a docent de repàs de cicles i universitat de comptabilitat i economia.
Docent:
Maria Mateu
Graduada en Comunicació amb més de 10 anys d’experiència com a formadora, la seva especialitat es troba en àrees com el màrqueting digital, l’orientació laboral i, especialment, l’ofimàtica i les tecnologies de la informació i comunicació (TIC). La seva dedicació persistent amb la informàtica l’ha portat a aprofitar amb eficàcia recursos com programari, aplicacions i les últimes tecnologies tant en el seu dia a dia com professionalment.
A més, ha completat estudis específics en Orientació Laboral i Mediació Laboral, fet que li proporciona una perspectiva integral a la seva experiència formativa. Ha gestionat cursos ocupacionals per a persones aturades, treballadors i autònoms, així com programes PFI per a joves. En la seva trajectòria, ha abordat temes diversos com Community Manager, Personal Branding, Gestió de Màrqueting i Comunicació, Recursos Humans, Ofimàtica avançada, ACTIC Mitjà, Photoshop, Posicionament SEO i Habilitats Comunicatives.
La seva experiència s’estén a àrees addicionals, incloent-hi disseny web, gestió de xarxes socials i assessorament empresarial. Destaca per la capacitat de transmetre coneixements de manera pràctica, adaptant-se a les necessitats específiques de cada grup. A més, ha contribuït al desenvolupament de cursos centrats en l’ús efectiu de les TIC i la certificació ACTIC.
Es caracteritza per transmetre coneixements de manera pràctica i adaptar-se a les necessitats específiques de cada grup. El seu enfocament cerca impactar positivament en la trajectòria laboral dels alumnes, tot fomentant l’ús efectiu de les noves tecnologies.